Na dvě stovky podnikatelů, ředitelů a top manažerů středních a velkých firem přilákal webinář na téma: Když LASVIT, MALFINI, GRANT THORNTON a další vám dají své recepty! Účastníci akce diskutovali s leadery českého businessu – Leonem Jakimičem (LASVIT), Petrem Kovaříkem (Pražská plynárenská), Radkem Veselým (MALFINI), Davidem Pirnerem (Grant Thornton), Stivou Jokešem (BM4U) a Jiřím Špinarem (BL4U) – na nejrůznější témata! Speakři například prozradili, proč „Logo není lovebrand“, nebo jaké jsou „Rozdíly mezi B2B vs. B2C z pohledu marketingu“. Akci uspořádali BM4U a Grant Thornton.
Dnešní doba klade na podnikatele stále vyšší nároky, vyžaduje inovativní přístup. „Posledních 30 let ´ jely ´ české firmy na polštáři levných energií a nízkých mezd. Zapomněly na budování vlastních značek, přidané hodnoty a vlastních obchodních kanálů. Jako krizový manažer to vidím v businessu dnes a denně. Proto jsme se rozhodli webinář pro podnikatele uspořádat,“ řekl Stiva Jokeš z BM4U. Hlavními mluvčími akce byli Leon Jakimič ze společnosti LASVIT, Radek Veselý z MALFINI, Petr Kovařík z Pražské plynárenské, David Pirner z Grant Thornton, Stiva Jokeš z BM4U a Jiří Špinar z BL4U. Panelová diskuse trvala skoro dvě hodiny.
Co na akci zaznělo? „Lidé měli možnost zasílat své otázky do panelové diskuse dopředu. Sešlo se jich několik desítek, my je rozdělili do šesti ucelených témat, jako například – Rozdíly mezi B2B vs. B2C z pohledu marketingu, Tvorba úspěšné rozvojové strategie či Expanze za hranice ´´ všedních dnů´“, doplňuje Stiva Jokeš. Nejvíce se diskutovalo nad tématem „Logo není lovebrand“.
Další webinář již v květnu
Už nyní se v BM4U chystá další webinář. „Pro podnikatele připravujeme další zajímavé téma, tentokrát se bude týkat generační výměny v rodinných firmách. Již teď nám potvrdili účast hosté z velkých rodinných podniků,“ uzavírá Stiva Jokeš. Akce se uskuteční v květnu 2024.