Ing. David Pinka
Motto: “Constant of current dynamic age is a change, let’s face changes.”
Pozice: Ředitel logistiky a nákupu, Technický / výrobní ředitel, Obchodní / marketingový ředitel
Ročník: 1974
Obory: automotive, FMCG, chemický, farmacie, nákup, logistika
Jazyky: čeština, angličtina
David je zkušený manažer obchodních vztahů v nákupních a logistických procesech a projektovém řízení. Jako procesní analytik se specializuje na logistické procesy (napříč celým SCM zahrnující plánování, nákup, přepravu, distribuci, manipulaci a skladové operace, baleni a obalové materiály) ale také v návazných oblastech jako je správa, pronájmy a údržba fleetů manipulační techniky, osobních, dodávkových a nákladních vozidel. V rámci procesního řízení se primárně zaměřuje na oblasti nákupních a logistických strategií, logistických auditů a definování růstového potenciálu.
Má praktické zkušenosti z rozličných manažerských pozic (ředitel SCM, ředitel logistiky a nákupu, technický ředitel, ředitel strategie logistiky, obchodní ředitel) ve výrobních i i obchodních firmách (korporátní a středné velké). Jeho silné oblasti zahrnují projektové řízení, definování strategií, vedení a motivace týmů, empatie a schopnost inspirativně vést ostatní k hledání řešení. Kromě toho se vyznačuje otevřenou a transparentní komunikací, širokými vyjednávacími schopnostmi, rozhodností a schopnostmi identifikovat příležitosti a najít způsoby jejich rozvoje.
David realizoval projekty ve společnostech:
- Malfini
- Maxion
- Rieter CZ
- Buhler CZ
- HVAC (Carrier Corporation)
- Unikom
- Saar Gummi
- GZ Media
- Sperahead
- Hornbach
- Česká Lékárnická