Jak na úspěšnou expanzi? V našem aktuálním newsletteru vám to prozradíme! Kromě toho, že vám dáme návod „jak na to“, se v textu věnujeme strategiím a jejich přípravám. Přečtete si i inspirující příběhy našich kolegů, kteří připravovali expanze pro takové značky, jako jsou Škoda Auto, DHL Express, Hamé či SPORTISIMO. Rozšiřte si obzory a objevte, co stojí za jejich úspěchem a jak můžete aplikovat jejich postupy ve vašem podnikání. Na články se můžete těšit již v tomto týdnu.
O čem si v našem newsletteru přečtete?
Plánujete expanzi na zahraniční trh? Zvolte tu správnou strategii!
Vstup firmy na nový trh není procházkou „růžovým sadem“. Vyžaduje důkladnou přípravu, znalost místních podmínek a vhodnou strategii. Co je v prvním kroku třeba udělat? Zeptali jsme se Ing. Stivy Jokeše, majitele BM4U, který je expert v oblasti business developmentu a krizového managementu. Článek najdete ZDE!
Jak společnost DHL Express úspěšně zavedla on-line prodejní kanál pro menší firmy
DHL Express rozšířila v roce 2020 své služby o nový online prodejní kanál speciálně navržený pro menší firmy a individuální zákazníky, kteří hledali ekonomičtější řešení pro mezinárodní expresní zásilky. Tento inovativní přístup kombinuje nižší náklady, větší flexibilitu, ale nadále nabízí vysokou uživatelskou hodnotu. Autorem článku je Jakub Tomšovský, interim manager BM4U. Více čtěte ZDE!
Analýza trhu aneb jak Škoda Auto dobyla pro evropské hráče náročný trh v JV Asii
Škoda Auto v rámci své strategie připravila pro následující roky několik pilířů týkajících se dalšího rozvoje. Jedním z nich bylo zajištění nových obchodních příležitostí prostřednictvím vstupu na nové trhy. Jednalo se o regiony v Severní a Jižní Americe, Africe a jihovýchodní Asii. Sestavením expertního týmu a přípravou analýzy byl pověřen Ing. Karel Pokorný, expert na expanze, interim manažer BM4U. Celý článek ZDE!
Interim manager – je lepší, méně rizikový a levnější než zaměstnanec. Jak to?
Řiďte svou společnost co nejefektivnějším způsobem – bez zbytečných rizik a vysokých nákladů a šikany ze strany zákoníku práce. Jak na to? Využijte výhod interim managementu od společnosti BM4U, která přináší dlouhodobý „pronájem“ TOP manažerů. Naše služba nabízí nejen finanční úspory oproti tradičnímu zaměstnaneckému poměru, ale také flexibilitu a bezpečí, které je v dnešním dynamickém obchodním prostředí nezbytné. Více ZDE!
Typy strategií vstupu na zahraniční trh
Plánujete expandovat na zahraniční trh? Pokud ano, je potřeba zvolit vhodnou strategii. Ale jakou? Rozhodování mezi exportem, franchisingem, fúzí, joint venture a dalšími možnostmi, je klíčovým krokem k úspěchu. Každá ze strategií má totiž své výhody a nevýhody. Co zvolit, vám prozradíme ZDE!
Transformace Hamé: Z lokálního hráče na regionálního lídra
Pod vedením tehdejšího generálního ředitele Ing. Martina Štrupla, MBA, spolupracujícím s BM4U, prošla společnost Hamé proměnou, která ji posunula z lokálního hráče na pozici regionálního lídra ve výrobě potravin. Strategické rozšíření na nové trhy, nové akvizice a větší diverzifikace produktů vedly k růstu obratu, zisku a hodnoty společnosti. Více informací ZDE!
Jak SPORTISIMO dobývalo rumunský trh
Společnost SPORTISIMO s.r.o. – lídr na českém trhu se sportovním zbožím – se po úspěšném působení v ČR a SR rozhodla rozšířit své aktivity do Rumunska. Jak probíhala expanze? S čím vším se značka potýkala? Na to jsme se zeptali jejího bývalého obchodního ředitele Luďka Semráda, interim managera BM4U. Celý článek najdete ZDE!