BLOG
Inspirace a příběhy
Nový newsletter: Budujte své konkurenční výhody aneb Jak na nákup a supply chain management?
Náš nový newsletter je na světě! Tentokrát jsme se s našimi experty zaměřili na supply chain management. Inspirujte se i Vy příběhy společností jako...
Stabilizace oddělení plánování a nákupu v turbulentních časech koronaviru aneb Efektivní strategie od expertky na supply chain management
Koronavir proškolil vedení nejedné společnosti. Silvia Švejcarová, expertka na supply chain management, dnes interim manažerka BM4U, dostala...
Jak zemětřesení zatřáslo s dodavatelským řetězcem: Jakým způsobem se ARROW International CR vyrovnala s krizí v dodavatelském řetězci
V květnu roku 2012, kdy sever Itálie zasáhlo ničivé zemětřesení, se společnost ARROW International CR – výrobce zdravotnických potřeb – začala...
Jak na expanzi na nové trhy dle Lasvitu
Expanze na nové trhy je klíčovým faktorem pro růst a úspěch firmy. Proces však vyžaduje soustředěnost, plánování a strategický přístup. Úspěšný...
Legendární WALMARK: Jak proběhla přeměna klidné rodinné firmy na dynamicky řízenou „private equity“
V roce 2015 došlo k transformaci tradiční rodinné firmy WALMARK na moderně řízenou organizaci s cílem efektivního hospodaření. V té době řídila...
Transformace Hamé: Z lokálního hráče na regionálního lídra
Pod vedením tehdejšího generálního ředitele Ing. Martina Štrupla, MBA, spolupracujícím s BM4U, prošla společnost Hamé proměnou, která ji posunula z...
Typy strategií vstupu na zahraniční trh
Plánujete expandovat na zahraniční trh? Pokud ano, je potřeba zvolit vhodnou strategii. Ale jakou? Rozhodování mezi exportem, franchisingem, fúzí,...
Interim manager – je lepší, méně rizikový a levnější než zaměstnanec. Jak to?
Řiďte svou společnost co nejefektivnějším způsobem – bez zbytečných rizik a vysokých nákladů a omezení ze strany zákoníku práce. Jak na to? ...
Analýza trhu aneb jak Škoda Auto dobyla pro evropské hráče náročný trh v JV Asii
Škoda Auto v rámci své strategie připravila pro následující roky několik pilířů týkajících se dalšího rozvoje. Jedním z nich bylo zajištění nových...
Plánujete expanzi na zahraniční trh? Zvolte tu správnou strategii!
Vstup firmy na nový trh není procházkou „růžovým sadem“. Vyžaduje důkladnou přípravu, znalost místních podmínek a vhodnou strategii. Co je v prvním...
BM4U s.r.o.
Podkovářská 674/2,
Vysočany, 190 00 Praha 9