Náš nový newsletter BUSINESS MANAGERS 4U je na světě! Tentokrát jsme se s našimi experty zaměřili na transformace firem, konkurenční boj v turbulentní době a sílu interim managementu. Čekají na vás inspirativní příběhy z praxe, zkušenosti krizových manažerů i pohledy na strategie, které pomáhají firmám růst a prosperovat.
ŠKODA MACHINE TOOL: Příběh proměny a expanze na světové trhy
Jak se tradiční český výrobce vypořádal s krizí a vydal se na cestu transformace? Krizový manažer Roman Latocha odhaluje klíčové momenty tohoto náročného procesu.
Konkurenceschopnost v turbulentní době: Expanduj, přežij, skliď a prodej
Ing. Stiva Jokeš sdílí své zkušenosti s řízením firem v nejistém prostředí a radí, jak nejen přežít, ale i růst.
Interim manager – lepší, méně rizikový a levnější než zaměstnanec?
Co přináší interim management firmám a proč je stále populárnější?
Legendární WALMARK: Od rodinné firmy k dynamické „private equity„
Co stálo za úspěšnou přeměnou tradiční společnosti WALMARK? Kateřina Tomášková sdílí strategii, která pomohla stabilizovat firmu a zvýšit její efektivitu.
Pandemická krize jako motor růstu: Úspěch nového e-shopu IKEA aneb Jak každý rok prodat produkty za dalších 12 mld. Kč!
E-commerce zažila během pandemie revoluci. Jak se IKEA podařilo úspěšně transformovat svůj obchodní model a co se z toho mohou naučit i další firmy? Odpovídá Anna Rumianová.
Vsaďte na strategii, která prodává
Změna positioningu a nový TV spot jako klíč k úspěchu. Jaké výzvy bylo nutné překonat při budování silné značky? O tom více v článku Jiřího Pejši.
Přečtěte si i další příběhy našich manažerů!
Transformace Hamé: Z lokálního hráče na regionálního lídra
Analýza trhu aneb jak Škoda Auto dobyla pro evropské hráče náročný trh v JV Asii